Monday and new week, new take.

What's crackin out there? Don't act like a hoe when you have cameltoe ;) Haha, snacka om att jag hade dålig humor igår då jag & girlsen tittade på kändisklipp på youtube, jag körde mina rim & den ena var denna! Från ingenstans kom det ur mig. Emellanåt har man för dålig humor alltså, men då ska man inte snacka om Caitlins dåliga humor igår när vi kollade på en barnfilm mitt i natten ;O omg can i say! haha :)

Jag & Silvia drog också en sväng till Habibs lya igår, innan vi beslöt oss för att dra upp till Caitlin och sova. Blev att sleepa & drömma sjukaste drömmarna ;O innan jag gick upp idag hos Caitlin, sedan blev det emot stationen och lämna av silvia för efter att ha varit här 1 vecka & 1 dag så beslöt hon sig faktiskt för att åka hem till estocholmo igen & jag förstår henne, vem fan vill vara här? :O Nu är jag hemma & sitter och bloggar som ni kanske märker? ;P också lika sur över att min msn messenger inte funkar, då jag e skapligt beroende utav att vara inloggad men alltid ha status "busy" haha. Mami lagar mat så blir också att äta frukost/lunch/middag snart ;P något i den stilen?

Imorgon blir det kryssning, de blir bara jag & maria som drar med mr.mike after all, på en gratis kryssning cakie kunde inte följa med pga hon har working collage. Men jag säger då det Maria det blir ALL IN & FLIPP MODE :)
Ska bli kul e rätt så taggad kommer iaf från eskilstuna for a while då sthlm & helsingfors e mycket bättre än detta.
Nej, palla blogga nu e också lite down idag pga vissa omständigheter i mitt liv! Men de ordnar sig ;) Ska träffa en kompis sen de får förgylla min dag :) tillägnar en oerhört sexig bild på mig & maria her self, haha. PUSS


Kommentarer
Postat av: M.

oooootrolig sexig hahaha

kolla min blogg så ser du en sööööt bild på oss (a)

2009-10-19 @ 17:52:43
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0