My brain just exploded

Ärligt talat så gjorde den det nyss och i natt kan jag lova. Jag blir så irriterad gjorde värsta lååånga blogg inlägget inatt men sen så slutade mitt internet att funka när jag precis var klar, så allt jag setat och skrivit i ca 10 minuter bara försvann på 1sek. Skrev iallafall att det ska bli så jävla skönt att lämna Eskilstuna stad är trött på den här råtthålan och att det finns så äckligt folk här riktiga bitches/dramaqueens inte för det drabbar mig då dem ända jag bryr mig om är mina vänner, men ändå :) orka leva bland sådanna! Smuts, så att säga ;D folk måste någonsin inse att dem ska växa upp annars kommer dem aldrig få en framtid.

Har mycket tankar i huvudet nu, t.ex packa,packa,packa inför 2 flyttar, a boy, job & the future.
Irriterande att nattens inlägg bara poff försvann då jag skrev värsta grejerna men i can only blame my internet.
Nu ska jag fan packa inför flytt, wish me good luck ;)
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0