Nattmänniska eller ska man kalla sig själv morgonmänniska?

Frågan är ju egentligen vad fan jag gör uppe såhär dags (still) ?! Men är man nattmänniska som jag och mina närmaste vänner är så är det inte så enkelt att vända tillbaka det bara för en dag, för har man gjort det once så kommer man ändå tillbaka till samma bana nästa gång man träffar sina vänner & har movienights osv.. Jag vet att ni som också e nattmänniskor hajjar, men resten av människorna runt en tycker ju nästan att man e dum i huvudet?

Man missar dags ljuset & känner sig som en vampyr for real. Vaknar upp och är helt blek och har totalt missat dagen. Man börjar ju undra om man är vampyr på riktigt? :O haha något fel är det ju. Nej, men så fort jag fått jobb nu & flyttat så kommer rutinerna och har man något att göra så fixar man det alltid. Här i stan har man liksom arbetat som bartender på harrys & då jobbar man ju kväll/nattetid så säger det sig själv att man sover om dagarna. Men som sagt rutinerna måste komma sen kan man snacka ;)

VAMPIRE OR WHAT ?! :O



Nej, blir nog att rulla emot sängen snart. Btw så såg jag hes just not that into you idag & åt morotsticks med dipp svin gott kan jag säga er, så era chipsmoffare där ute byt ut chipsen emot morötter mycket nyttigare & godare! :)
När jag vaknar upp den blir det att ringa angående lägenheter i Stockholm och om Harrys & Olearys lönen, för den ska jag fan ha nu! + att det allt blir att gå emot stan byta en grej från ginatricot & gå hem till Linda. Så har grejer på schemat och jag e vaken nu ;O GOD BLESS ME! Goood night.

Kommentarer
Postat av: M.

haha rolig du. Jag stängde ner datorn runt 3 men somna 6 på morgonen..lyckat när jag gick upp 9! Gaosh! haha

2009-10-05 @ 12:32:37
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/
Postat av: ida forsberg

woho, lägenhet i sthlm låter inte dumt :)

2009-10-05 @ 19:02:27
URL: http://wyswyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0