Ny duschad

Bloggandet var jag inte ifrån länge :P jag som brukar vara helt bad on updates. Må också säga er att duschen är en bra skapelse tack du som kom på duschen, det gjorde du bra! :) När jag spanade runt lite bland internet världen nu hittade jag en förskräcklig bild på Holly Madison en av Hugh Hefners föredetta flickvänner.

Före Hugh Hefners tid / Hugh hefners tid & efter Hugh hefners tid.


Snacka om att man inte känner igen kvinnan på förebilden man skulle kunna tro att det var vilken random tjej som helst . Men, det är hon & tänk vad lite cash och retuschering kan göra.. Om jag hade dessa pengar skulle jag också kunna se ut som Eva Longoria eller Jessica Alba det är bara att operera om sig lite här & där och vara FAKE-AB. Nu menar jag inte att dessa två är fake, då det är natural beauty men de piffar till allt genom att dem har pengarna. Tänk t.ex Megan Fox hur sexig tjej som helst, men opererat sönder sitt ansikte så hon är jävla fake, pga sina jävla pengar. Hon var vackrare innan vill jag lova! Suck.. trött jag blir på amerikansk propaganda


Kommentarer
Postat av: e

thanks babe ;) vad gör du ikväll?

2009-10-15 @ 18:35:19
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Mr S

haha passa dig för vad du säger om min Megan Fox! ;);)

2009-10-16 @ 02:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0