Reggie Bush

Celebrities interested på senaste tiden i bloggen har jag märkt.
Kim Kardashian släng dig i väggen, eller dela åtminstone med dig ;O Dessa två turturduvor är ett par igen, after all. Hur fin är inte Reggie Bush egentligen? Som är en professionel amerikansk fotbolls spelare för New Orleans Saint of the National football league. Grymt fin tycker jag & Kim har turen med sig, men denna kvinna är också mycket vacker så det passar egentligen perfekt. Men hon borde dela med sig tycker jag iallafall ? ;)




But how long will it last this time? time will tell.


Kommentarer
Postat av: emma

tack desamma snygging!

2009-10-16 @ 21:50:34
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Muhammad

Som blivande fotbollspelare (well or so I hope) undrar jag ibland ifall han är mera känd (utanför USA) för sina insatser i NFL (aka National Fotball League)lr för att han dejtar Kim K...tvivlar starkt på det. Antar att du fann honom (RB) via henne (KK)

2009-10-26 @ 06:41:58
URL: http://tokenblackguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0