She act's like she's the quuen and we're the sorry people!



KLOCKREN UNGE! ;) Btw, så blev min gårdags kväll inte så roligt mådde skit & började köra throw ups! ;O helt förstörd kände jag mig. Men blev mycket bättre emot senare under kvällen :) Så ska inte sitta här & tycka synd om mig själv men att lägga throw ups är det värsta som finns, magsjuk? Nej, tror mer på att de var sjukt dålig mat på båten! UÄK :O Ikväll blir de att träffa Cakie-flava & ha det chillmode :) emellanåt behövs det. Blir väl film & godis typ :) ? Myspys. Btw, så kommer min Bro ut på måndag, så himla taggad inför det ! I love my brother :) ♥


Kommentarer
Postat av: Timur

Hahaha så sköön ju :D

2009-11-04 @ 18:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0