Shululu! :)

Allesammens out there, jag e sjukt dålig på att uppdatera bloggen idag. Men har typ sovit länge as usual inte gjort de vettiga grejer jag skulle ha gjort, men har iaf unnat mig att sola solarium härligt härligt :)
Efter det tog jag mig ett låååångt skönt bad, och det var riktigt skönt i detta kalla höstväder vi har.
Fixade naglarna för ett tag sedan så nu e dem rosa & fina och at the moment käkar jag spicy nudlar, älskar stark mat alltså damn ;O inte för nudlar är mat i mina ögon det e något annat. Men gott är de ;D Maxat med chilisås från thaibutik jag har här i närheten så STARKA nudlar är det absolut så det bränner på läpparna till och med.

Imorgon blir det att att gå upp early morning redan 6.30 den ni ! ;O så måste gå emot min säng snart redan. Ska nämligen till Stockholm på jobb09 mässa vid 10 tiden med kära Maria på Berns för monster.se arbetssida. Bounce dansgruppen kommer att uppträda, gratis mat & dryck o en massa föreläsningar utav olika företag osv, ska bli intressant. 10-16 blir jag vistandes där, sedan stannar jag också i Stockholmsstad några dagar tills torsdag/fredag? något sådant för har tandläkare på fredag hemma i etown, härligt va? Haha, urs :) Men bara att passa på att fixa sina fel om man har några innan året man fyller 20.

Ska gå & kika på lägenheter i stockholm & sånt, för som sagt jag ska FLYTTA DIT inom 2 veckor och så är det bara vare sig någon annan säger något annat. ;P Äsh, nu ska jag lämna blogg.se take care out there.
PUSS

Kommentarer
Postat av: ida forsberg

hoppas du hitta nå intressant i sthlm babe ;)

hålleeeeeeeeeeer alla tummar <3

2009-10-06 @ 18:23:55
URL: http://wyswyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0