Stan banan

Eller ska man kalla Eskilstunastad för Byn? :) Det låter mer passande till denna hålan.
Min måndag började med att jag träffade Caitlin & Silvia nere på stan för en fika på First Class, bästa fiket i stan enligt mig helt nytt & fräscht det gillar jag :) Så Wayne's coffé släng er i väggen! Blev en Coffe choco för min del och en "daimtårta" så onyttigt men så mumsigt kan jag lova er :) Satt och småpratade allmänt som man brukar göra när man träffar sina girls. Emma kom också in på Cafét :) Kul att se hennes glada ansikte.

Efter det blev det en stadsrunda in i några butiker spanade o småshoppade :) eller hm, shoppade en grej? Blev sugen på att shoppa loss men plånboken börjar skika efter pengar så lika bra att hålla hårt om dem pengarna man har. Efter det blev vi småhungriga så blev att dra oss emot kebabhuset och spendera pengar på livets goda "mat" så att säga. Blev pizza för min del & tjejerna tog kebab efter det blev det att ta sin bike hem efter att de småregnat..

Sedan dess har jag bara varit hemma o snackat deep talk med min mamma angående min bror som jag snart får träffa om cirka 14 dagar. :D & angående flytten osv, det är too much in my head right now.. En kille, vänner, 2 flyttar, jobb, framtiden osvosv.. Orkar inte tänka mer är för mycket tankar kring allt! ;O
FUCK IT :O men mailade iallafall tillbaka till en man angående jobb i karribien vid amerikanska jungfruöarna. Om man skulle få det jobbet så skulle ju lyckan vända. Ska inte hoppas för mycket men har hittils bra meriter, so time will tell right?! :)

Bilder ifrån helgen tillägger jag med här nedan ;) Transan var KLOCKREN!!



Nu ska jag göra annat än att blogga! PUSS / N

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en bra dag!

2009-10-13 @ 08:43:33
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0