Tacos, Glass & 90210 kväll ;)



Blev att Caitlin & hennes mosters sambo kom och hämtade mig runt 20.10 tiden, då emot ICA-NYFORS och köpa ingredienser till Tacos & sedan köpte vi också glass. Sedan blev det promenad hem till mig i det skabbiga regn vädret. Lagades tacos, maxade 90210 och åt glass, vi har sett på det i några timmars tid nu och jag säger bara det VAD VI HAR GRÅTIT PÖLAR! season 6 e så hemsk så tårarna bara fall. :'( Vi älskar fan Beverly hills, så kul och se efter att inte ha sett avsnitten på många år. Beverly hills rules!! ;) Nu blev det en paus från tittandet en sväng men blir strax att kika igen kan jag tro. ;D Så har varit en skön chillkväll denna kväll/natt det behövs också under lördagar. Eftersom jag snart flyttar ifrån mitt nuvarande hem & stad så var vi bara tvugna att ha det i mitt mysiga rum jag kommer sakna så mycket :') Därifrån har jag o mina vänner så många minnen. Men snart är det dags på nya banor att bli en människa som kommer stå på sina egna ben och bo ensam. Hoppas alla ni där ute haft en bra lördagskväll iallafall & ni som missbrukat alkohol har tagit det lugnt, man vet hur det kan bli emellanåt liksom, it's dangerous and all of us know it, and we can BUT THE BLAME ON IT. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0