Älskade Hatade Förort

Laddade hem en dokumentär ifrån Göteborgs förort Angered med namnet Älskade hatade förort. Handlar om ett gäng vuxna med gammalt dåligt förflutet & också andra vuxna som hjälper dagens ungdomar i det galna och kriminella Angered. Hade ändå inget för mig at the moment så tog mig tid att se hela avsnitt 1 ska ladda hem alla 8 garanterat! Älskar Göteborg stad så vill då också se vad som sysslas i förorterna där.

Bra musik i dokumentären t.ex Barrington Levy's - Here i come, broder than broadway har alltid älskat hans låt Blackroses som kommer etta på favorit låt utav hans alla låtar men den här får en 2:a plats. Den gick också förr på någon bilreklam om jag minns rätt? :) enjoy.



En annan bra låt var Laleh - Big city love. Denna tjej också känd från svenska filmen "JALLA,JALLA" Om ni minns ;) ? Älskade Laleh som fan förut faktiskt fastän det inte är min typ av musik stil så har hon sjukt skönt gung i sina låtar som är en stor blandning av musik stilar. Hennes röst förtrollar bort en i sin egna värld också kan jag lova.



Nej, nu blir det film tittande för mig hade tänkt se filmen fighting som jag velat se ända sedan den kom ut på bio.
Så ska göra i ordning te & toast till halvsjuka mig & sedan krypa ner under täcket och klicka på filmen. Ha en trevlig lördag alla medmänniskor :) PÖSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0