Back from stockholm

Värsta projektet för att komma hem till E-tuna från Sthlm idag kan jag lova er. Först & främst så slaggade vi i Sätra hos Daniel eftersom vi hade lite hemma fest där igår, sjukt trevligt btw. Fick en ny idol "Fralle" :D haha. Sedan ringde Caitlin när vi var på g emot t-banan o berättade att tunnelbanan e avstängd till att köra in emot tcentralen, eftersom de var en brand. Hon hade tagit ersättnings taxi från vällingby in till tcentralen så hon skulle hinna me bussen. Men jag hann inte ;O FIFAN SÄGER JAG BARA! Så vi fick ta pendeln in, men till slut tog jag tåget & sa till kontrollanten att jag fick åka på SWEBUS biljetten att de hade sagt de e service luckan *liar,liar* ;) men emellanåt får man.

Åkte värsta trippen & arg var jag stackars Jasmine & Maria som fick stå ut me mina svordommar & mina nerkränkningar till dumma STHLM:are men tjejer jag diggar er ändå ;) Ni e bäst! Tåget till södertälje, därifrån till strängnäs me buss & där ifrån me ett tåg till Eskilstuna KEFFT!

Finally hemma, men vill ändå tillbaka vem fan vill vara i etuna? Men gör ändå come back till maria inom kort :) Pga, Make-up artist utbildningen/jobbet så drar mig tillbaka den 16:e

Blir att neka för jobb på Harrys ikväll för jag PALLAR inte se fulla människor var nog lite för full själv igår så kommer spy av att stå nära alkoholprodukter så HELL TO THE NO, sorry micke :) haha!

ÄSH, kanske blir flen me Cakie eller något till flenstjejerna time will tell have a nice evening ;)
Btw, så e filmerna jag & Maria gjort 100% ironi.
PUSS PÅ ER ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0