Bloggtorka?!

Hm, kanske inte rätta ordet men har verkligen nada att skriva om idag, eller vänta det kommer kanske? Men i torsdags var jag iaf med Maria, Jasmine "Som lämnar Sverige för Sydafrika om 10 min från arlanda" hos Jarre's kompis Parre som hade en ny fräsch lägenhet i fridhemsplan & sedan var hans kompis Ojja där. Förade me vin & jäger/redbull inför att dra oss emot Sturecompaniet.

Väl framme vid Sturecompaniet hade vi sedan hur kul som helst, med drickandes & dansandes i massor. Lätt att det slår Villiage med hästlängder om man ska snacka finare ställen i Sthlm. Massa studenter från Världen över & en Holländare på 32 bast blev totalt såld på mig bjöd på Cosmopolitans & Redbullvodka. Men who can blame him? :) Det var hur nice som helst tills det gick överstyr o han villle kyssa på mig, mitt ordval för att inte vara elak var "I don't kiss on the first date" som att de ens var en dejt? Ett krogragg för honom, han var banne mig inget ragg för mig. Too old, too ugly! Kul var det allt, och hoppas Jarrelito nu får det hur bra som helst 3månader i sydafrika den jäveln jag är avundsjuk! :( Btw, så blev de taxi hem stan-kista 250:- av skönaste taxi chauffören som kände kebabställe ägare på vägen så vi t.o.m fick gratis kebab. KEBABTAXI, bästa fyllemat käken ever! gratis e gott :) Måste tillägga lite bilder sen tordagen blev dock inte många pga vi glömde bort det helt under kvällensgång.

CHARLIES ANGELS on their way out? ;)


Yes, high heels was it ;D Girls,girl just wanna have fun! & Det hade vi allt. Pallar inte skriva mera nu, eftersom idag hittils varit död så kan jag inte tillägga så mycket. Jag går back in the days a few days ist ;P haha. PUSS TREVLIG LÖRDAG! ♥


Kommentarer
Postat av: M.

skitkul kväll! :D

2009-09-20 @ 16:10:19
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0