CAITLIN 19 ÅR! :)


Idag VS. igår den 18:e blev min wifey Cakie-Flava 19 hela år, den ni ;)
Efter en hektisk & jobbig resa från Stockholm blev de hem en snabb visit & sen att möta Silvia, Jonte & Emma på stan för att inköpas presenter till denna dam. Blev snygga presenter jag vet hon kommer använda väl framöver ;) bara saker hon diggade i hope? :D Efter det blev det en snabb visit hemma igen duscha, svida om och sen iväg till Cakie her self.

Där det blev att moffa Tacos & Tårta och därefter emot Anna hennes arbetskamrat som bor i studentlägenhet och då hade hon hyrt husets "festlokal" så där hängde vi. Stämningen var inte på topp då många var trötta & helt down men Caitlin var på topp as usual de diggar vi :) Flenstjejerna & Flenskillarna var där alltid lika roligt att träffa dem for sure. Men sedan fick jag värsta "sjuk-känsla-kicken" och kände att jag behövde åka hem så stannade några timmar sen var jag bara tvungen att ta min cykel låna jontes halsduk och cykla hem.
Här sitter jag nu med frusna händer & nästan hackar tänder. Måste göra iordning te till mig det här klarar jag inte vill säga HÖSTSJUKAN. Alltid när de kylnar på ute blir lilla jag sjuk, har man dåligt immunförsvar så har man? :(
Tråkigt att man var tvungen att lämna sin väns födelsedag men vad kan man begära utav en sjuk människa NO FIESTA MODE. Blev nada alkohol för mig lika bra de då hade jag mått ännu sämre BELIVE ME.

Hoppas Caitlin hade en bra dag & har det fortsatt me glaset i högsta hugg, lycka till på jobbet imorgon tjejen må jag också säga, där lär du må som ett ÄGG! ;P haha if u know what i mean?
Annars har jag haft det kungligt i Sthlm as usual men med strul för att komma hem som vanligt eftersom de bygger om i södertälje. Gud vill inte att jag ska hem gud vill ha mig i Sthlm, den ni ;P
Ha en trevlig helg alla där ute PUSS!


Kommentarer
Postat av: M.

precis, stockholm i ditt hjärta, haha! :D

2009-09-19 @ 15:02:57
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/
Postat av: M.

sv:jaa det är snart fan :O hon får sola och bada åt oss!! :)

2009-09-19 @ 15:46:50
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0