Framtiden

Är en gåta hur ens framtid kommer att se ut. Har så mycket funderingar & tankar angående det just nu. Då jag sitter hos Caitlin och snackar me en vän på facebook angående plugg/jobb & som sagt framtiden at the moment. Vad gör jag om 10 år t.ex? Vart bor jag? Har jag barn & fast levnads partner som jag älskar till max? Det är frågan. Man kan inte se in i framtiden så hur fan ska man veta hur ens framtid kommer att se ut då man inte har värsta uppläggen redan nu. Vad vet jag kanske hittar en levnads partner imorgon redan om det är så? Alltså ni förstår vi vet inte vad som väntar oss. Allt kan hända i våra liv. Allt kan vända så snabbt.

Mitt mål är att komma från Sverige tills 25 års åldern då mina planer är att jag SKA flytta till USA. Vet inte riktigt varför jag vill dit men det ligger så mycket bakom det. Verkar så mycket mer bättre på något sätt? Jag behöver space skulle passa in i t.ex New york jag behöver ett storstads liv. Jag platsar t.ex inte in att bo i lilla Eskilstuna här finns inte utrymme för allt jag vill göra. It doesn't work for me!

Mina planer har alltid varit att jag vill bli en framgångsrik modedesigner, men hur svårt är det inte egentligen att lyckas med att slå igenom som det? Man måste ha så mycket planer & fantasier gällande det. Visst har jag det eftersom jag pluggat mode & design men man måste komma med något STORT nytt som inte finns och det är väl inte det lättaste då man inspereras utav andra designers?

Så mycket frågor och inga svar som snurrar runt i mitt huvud just nu, vad vill man med sitt liv? jag vill för mycket för att det ska kunna slå igenom NU! Förstår att många i min ålder som inte har alla planer genomtänkta tänker exakt som mig. Emellanåt blir man djup och tänker det behövs det också.

Äsh, ska väl börja bege mig hemmåt snart. Caitlin ska fan till parken för att åka buss emot gbg med jobbet till liseberg om några timmar bara ;O my god och hon har inte sovit en blund, hon kommer vara trollungen själv i götet haha, önskar henne all the wishes from me.

Hoppas ni haft en trevlig fredag. PUSS / en tänkande tjej

Kommentarer
Postat av: M.

förstår exakt. massa drömmar har man.

2009-09-27 @ 16:57:14
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0