Från start tills nu

har den här dagen varit en riktig kukdag vill jag lova. Började med att man försover sig inför ett möte på arbetsförmedlingen och missar det totalt. Jag ställde klockan 9 vaknade upp då helt yrvaken tänkte "OH SNOOZE" 5 timmar efter vaknar jag upp tittar på klockan och tänker "SHIT" :O klockan är 14.00? och missat mötet för längesen. Hur dum får man bli? Ibland så tänker jag fan att man är ungdom idag "dagens ungdom" alltså, jag förstår inte.

sedan har man muppat hemma typ gjort nada rullat tummar typ så illa, men vissa saker gjorde en också glad under dagen. Som vissa söta "sms" övrigt har det varit åt helvete. Ingen bra start på denna vecka vill jag lova.
Emot kvällen drog jag min ankröv emot Linda's place slingade hennes hår & tittade på andra avenyn som jag annars ratar totalt. Annars inte min typ av serie för (b-aktig) för mina ögon, men det funkade för stunden.
Blev sedan att skölja ur hennes hår allt såg bra ut tills jag insåg att hon var så ljus längst fram i håret/huvudet innan vi började så de slingorna vid luggen blivit mycket ljusare än resterande hår. TÄNKTE FUCK? vad har jag åstadkommit? Men som sagt var det sjukt fint i övrigt hår, så vi fixar till det imorgon ;)

Jag har som sagt lite eller ska man kanske säga mycket? Höst-Otur i allt just nu det gillar vi då inte. Vill till Linköping i helgen också men mina brillianta planer verkar gå i krash. Så vad vill gud mitt liv? Jag vill också utomlands för höstvädret tar ju kol på mig.. Deppmode väder så allt e depp e inte roligt i hate it alot. I need the sun to feel good. Jag vet inte vad jag mer ska säga om den här såkallade KUKDAGEN när allt från start till slut går åt helvetet så känns det bara som att hela världen är emot en. Så ingenting åt saken kan du då göra, bara leva med det så kanske det går bättre nästa dag? Hum, tror ingenting kommer gå bra tills jag får lön på fredag. Om Harrys inte strular med lönerna vill säga då jävlar blir det pissed off time. I need something & det är snart.
Kanske är det närhet & en utomlandssemester som behövs? Time will tell.

Btw, så var det väl en bra sak idag trots allt, Onsdag blir det emot stockholm angående jobb. Hoppas på bättre lycka denna gång.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0