FRENCH BULLDOG

Ohhh :D de har fanimig blivit en utav mina hund favorit raser efter att ha drömt om att jag haft en sådan! Är dem inte bara för gulliga? Så nästa införskaff är väl en sådan iallafall? ;) eller åtminstone i framtiden. I need one :)

Nog om det, så vaknade jag för inte så längesedan blir lätt så när man e nattmänniska att man sover bort halva/hela dagarna & då får man ångest när man vaknar upp och ser att det faktiskt är potential på vädret trots att det är höst. Solen skiner ju ute idag ;O Blir iaf duschen om ett tag sedan ska jag nog emot Linda senare & slinga hennes hår. Så hon får lite glassiga skiftningar i det :) De blir nog så bra så. Hoppas alla där ute haft en bra helg iallafall & att ni tagit vara på den väl. Helgen för mig uppskattas inte lika mycket som förr pga helgen är alla andra dagar lik för mig. Iofs inte Söndagar för dem e sjukt döda men vad kan man begära i den här staden? PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0