Heey! :)

Godmorgon gott folk, kan ni tro att jag e vaken såhär dags? :) Men då har ni helt rätt faktiskt "nattmänniskan" som sover bort hela dagarna annars är uppe early morning idag. Pga idag är ingen vanlig dag för mig, idag ska jag till Linköping!! ;D speciell dag, så e taggad! Mamma ringde från jobbet & väckte mig runt 7 tiden klev upp satte på mig mjukisdress & gick emot tågstationen (likblek) med en stor halsduk linden runt halsen. Ingen varm morgon om man säger så cold outside. Mötte där upp min älskade mamma & köpte last minute biljett till linköping :)

Drog oss sedan hemmåt, gick in i duschen & har fixat & käkat frukost sen dess :) Blir ingen vanlig mig idag med converse & skinnjacka utan idag blir de klackstövlar & trenchcoat jacka, stylish på mig emellanåt alltså. Man måste ju ligga i emellanåt ;)

När jag gick i skolan kunde jag tänka ofta på att klä mig fint vardagligen nu förtiden bryr jag mig inte så värst bara när det vankas festligheter. Men idag tog jag mig i kragen plus att det e kallt ute så skinnjackan får stanna hemma :)

Ska bege mig emot stationen snart, skönt att ha tickets klara :) men måste förbi ICA och köpa påfyllning till mobilen sen e jag ready to go. Tåget går 10.09 så är på tiden att jag börjar röra mig ha det guld idag kära vänner :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0