Helluw kära människor 8-)

Ikväll blir det partymode kan jag lova ;) oavsett om vi blir flera personer at my place eller bara jag & Cakie-flava haha! 8-) Vi har laddat upp med Vodka & Cider från systemet så som Caitlin brukar säga "vi ska hinka för fulla halsar" haha ;) den ni. De blir nog roligt, kvällen får visa vad den vill men dricka ska vi allt.

Btw, så vill jag till USA & UK snart ;D träffa Jay Dee i London & Jason i Pennsylvania. Hittade en bild på min mobil häromdagen på just mig & Jason som jag la in på datan från rhodos, fan vad jag saknar hans energi som han gav mig där borta i somras! En riktig god vän det där :) JASON THE JUNIOR CAPTAIN DEN NI GIRLS!



Nej, nu ska jag snart röra mig emot solfuxen snöbollen ska försöka få lite färg ;O all färg från rhodos e ju totally gone för längesedan så ska försöka fixa upp den igen?! & hur nu det än ska gå.. äsh wish me good luck and enjoy the wednesday peoples. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0