Helluw :)

En bra dag i Sthlm idag vill jag säga er, mycket snurra runt men kul har vi haft. :) Dagen började med att gå upp 8.00 kan ni tänka er jag "Slackmode no1" gå upp så dags på morgonen helt sinnes? ;O Men ja, e man 3 tjejer, jag, caitlin & maria så säger de sig själv att man måste upp early för att hinna fixa sig. Drog emot bussen kvart i 11 jag & maria var tvugna att ta ett snabbt farväl av Caitlin som skulle emot vällingby. Sedan snabbt running emot bussen som skulle ta oss till danderyd sjukhus. Där gick vi av sedan därifrån bussen emot Åkersberga. Blev mycket irr & frågor väl i åkersberga kan jag lova, vart AV hälso center kunde ligga. Tillslut hittade vi en tjej som också var påväg emot arbetsintervjun om "Drömjobbet som make-up artist" Sen finally kom vi fram. Intervjun gick bra det var gemensam med några andra personer Maria fick vara med också :) t.o.m så fick hon komma med på "utbildningen" för att jobba som make-up artist och bli en professionel i slutändan. ;D DEN NI! Så blir 3 utbildningar & praktik man får pengar för 60timmars med Maria vi börjar redan den 17:e i Åkersberga på steg 1, ser fram emot det :) Blev att träffa Caitlin & Silvia i innerstaden efter vi tagit oss från åkersberga. Drog oss emot kungsan där Caitlin & Sille bestämde sig att äta medans jag & maria drog oss emot Donken ;P Blev liten stan tripp innan vi snabbt tröttnade & jag o maria drog oss emot sätra till danne där vi chillade i några timmar innan vi skulle möta emma vid centralstationen. :) Men nu sitter vi här hemma hos Maria i kista igen, efter att ha ätit mat så glor vi på tv nu & ska vina & moffa chips ;) LET US ENJOY THAT ;) PUSS PÅ ER ! Btw, bloggen e flipp ;P vad ere för fel? Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Sozo

Hej ville bara tacka dig för din information angående drömjobben i Åkersberga, vart lite osäker i början om det var något seriöst annons så nu ha jag en bild av hur det kan vara så det var till stor hjälp, nu känner mig lugnare =).

M.v.h Sozo

2009-09-04 @ 02:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0