Hinkish?!?!

Hinkish mode at my place today , i like it alot :) I drink with nice peoples so who can i blame? Haha, fan asså inget kul händer i mitt liv så vad ska jag skriva om? Sköningar drog iaf här ifrån för ett tag sen det var de roliga för idag annars e mitt liv upp o ned vänt at the moment. Vill bara på utbildningen så jag kan bli make-up artist NUUU! För vill åka till Jay Dee & Jason, pallar inte Sverige vem fan vill vara här seriöst kan någon svara mig?

Gillar du sverige?
Gillar du att hänga omkring i detta land?
Vad kan du göra om du inte gör något vettigt här?
FAN DE E KEFFT!?!? FUCKED UP. jag e arg på landet take me away .. plsss..

CIAO :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0