I BLAME MY SELF

Asså orka vara en sjusovare, ställde klockan till 9 tiden för att då "KOMMA UPP" de säger sig själv. Men vad gör man om man är i min kropp? Jo man somnar om och vaknar upp vid 14 tiden istället, med feta ångesten över att missat jobbcoach möte på arbetsförmedlingen ;O får väl köra en fuling. Visst har jag varit sjuk på riktig och e fortfarande lite små krasslig men får säga att jag var sjuk med feber eller dylikt nästa gång jag har kontakt med ams. Jobbigt läge det här, varför ska man sova så jävla länge jämt må då säga porque! So i put the blame on myself jag är så oansvarig när det gäller viktiga grejer emellanåt, jag hatar min sömn den ska alltid vara så djup :(

Menmen, hoppas ni andra har en bra dag i deppmode vädret jag säger såhär "inget att sätta i julgranen" direkt om vädret, det e helt åt helvetet! Regn & grått riktigt höstväder nu skulle man bara vilja krypa ner med sin älskling under täcket och se en bra film med massa godis. Hum, om man hade någon ÄLSKLING?
Det var ännu deprimerande. No love around me at the moment ;P haha! Men vill ni veta en hemlighet?
Jag är småintresserad utav en person :) så time will tell.

Vill bara resa iväg utomlands nu, vädret psykar mig too much! Tittar sista minuten resor dagligen så iväg måste jag snarast möjligt. Nej men framöver nu mellan oktober-november ska jag iväg i will show ya ;)

TAKE CARE, pallar inte skriva mera PUSSPUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0