IT WAS LINKÖPING

Yes, idag var jag allt i Linköping en sväng några timmar över dagen :) Hur irrigt som helst "Marias flippord" Träffade sköningar som Shay, Sallsson & Tomsson. (undercover names) Var runt och irrade i stan & flippade till max. Rhodos reunion feeling :) Första gången jag träffade dessa gossar i Sverige hur kul som helst vill jag lova :) Kändes skumt till en början men sen så känner man sig så hemma med dessa grabbs så blev bra tillslut like a freedom :) Linköping var hur mysigt som helst en stad jag måste göra come back's till oftare, för att träffa boysen & Carolina of course. Får heller inte glömma Chricke min roommate från rhodos han bor tammefan också där, världen är då allt liten.

Efter att ha jobbat på rhodos känner man folk överallt i Sverige känns det som, det är hur kul och bra som helst om det vankas att dra till annan stad och röja :) Men så ni vet åk till linköping om ni vill känna lite harmoni for a while, i liked that city alot. Inte värsta hudge inte för liten men sådär trevlig & söt ni vet :) sagolik typ.

Nu är jag hos Cakie-flava ska fixa flätor i hennes hår som hon gillar det bäst :) Är hur trött som helst efter att ha gått upp 7 idag. Längtar tills imorgon också då jävlar Linda ;D

Take care out there this friday night ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0