Kompisar från förr



Klockren, The Latin Kings back in the days ;D Btw, så var man ju uppe hela natten tills typ 7-8 i morse men sedan kom caitlin vid 13 tiden invaderade min säng, satt o snackade tills jag tog mig i kragen och gick upp. Blev då emot ICA handlade lite varor. Sen var the goodbye ;D sen dess har jag bara chillat hemma med Street fighters, toppen film men somnade sista halvtimmen typ och sov några timmar :O måste fortsätta se. Riktigt bra faktiskt. Riktig degdag kan jag lova men det behöver man ibland, ska kanske iväg om ett tag till en kompis och kolla film och trycka godis också? Haha, time will tell vad jag pallar.

& sen . Det e knas själar i förorten tar mig under inga lugna stunder för många pundarrunder.
Beaten på denna e ju helt crazy :D



Take care ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0