Manchester U - Besiktas

Haha, kan ni tänka er att jag & Maria efter att ha sett en skräckfilm här hos Danne i sätra nu sitter och tittar på Manchester united - Besiktas med han o hans 2 bröder. Står dock 0-0 så ingen action och fotboll utan action e not fun, men publiken där e flippmode de kan jag lova. Undrar också hur de går för AC Milan - Marseille at the moment. Men antar dåligt för jag precis tjuvkikade på livescore.com. ;P

Såg en sjuk verklighets baserad skräckis här tidigare ;O vet inte riktigt vad den heter men den har gått på bio för inte så längesen helt sjuk anyway, handlade om en cancer sjuk kille & hans familj som flyttar till ett riktigt "ghosthouse" aja, ska väl checka upp vad den heter för den borde ni se om ni diggar "hoppa till scener" jag hoppade till åtminstone 3-4 gånger, inte likt mig. Men en skräckis värd att se ;)

Blir att åka emot Kista igen efter matchen jag e så fucking trött idag efter att ha gått upp 8 i morse, jag som e natt människa o var vaken till halv 4 tiden i morse, gick upp 8 ;O den ni. Den e duktig men inte bra för min kropp och själ fan. Btw, så var vi på Tele2 idag, Marias tjejkompis jobbar för dem så imorgon kl.3 ska vi på utbildning där ;O hajja, ska man bli jobbig telefonist? Hm, pröva på nu i veckan iallafall sen så måste man ju ge alla jobb ett försök nästan eller iallafall en chans iaf om det e sånt här jobb iaf? De var sköna workers där bara unga mellan 19-30 typ snacka om skönt! ;) Workerna skulle diggas om man jobbade på ett sådant ställe men inte själva grejen man gör? "Ringa hem till folk o fråga om de vill köpa bredband?" aja, time will tell dit emot hötorget imorgon 15.00 wish us girls goodluck.

Pallar inte skriva mera , sleepmode humör nu fan ;O ZzZzZzz.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0