Måndag , ny vecka , nya tag ..

Shululu där ute ;) hoppas allt e bra. Med mig e de bara fint gick upp rätt sent idag ;O men ändå inte så sent jag brukar som tur var. Skulle egentligen rört rumpan emot Stockholm idag & träffat Ioannis & åkt till Maria men blir att jag tar 10.05 tåget dit imorgon istället. Utbildningen jag & Maria ska börjar 14.00 och det är inte Make-up artist utbildningen den skulle ha börjat den 17:e men blivit lite ändrade planer i vårat liv nu så that's it ;) Stockholm imorgon iallafall..

Drog mig emot Linda & Melenie för några timmar sen vär där & snackade gojja och lekte med söta Melenie. Som i fredags kom hem från sin första utomlandsresa som 8-9 månader gammal baby, den ni hon e grym ;) Inte många bars som får resa så tidigt. Kul att träffa dem hade inte träffat de 2 sedan innan jag åkte till Rhodos så det var en härlig reunion. Måste hälsa på mer känner jag 8-)

Blev lite bilder tagna hos Linda också på söta Melenie.

aww, bara för söt eller vad sägs? :) Btw, så var jag Caitlin & Anna och bowlade i fredags har lite bilder sen dess också jag vill tillägna ;) Just ja vet ni vem som vann bowlingen jo "JAG" jag som verkligen suger i det. haha, men vad gjorde då det andra två ;O MOHAHA! Dock sämsta resultaten, men så de kan gå..


Nog om det tillägnar er en sköning låt av Vybz Kartel här nedan också
N-JOY ;)



PUSS PÅ ER! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0