Mästerkocken

Det var det Maria kallade mig på sin blogg http://poorqueemaria.blogg.se ;) Eftersom jag gjorde en härlig wok här omdagen hos maria i Kista innan de skulle festas till med redbullvodka i massor & heineken hemma hos daniel i sätra. ;) Den kvällen var rolig iaf.

Jag i hög person i köket. "Housewife" När det gäller att stå i köket den ni ;)


Var förresten mästerkock med Caitlin för ett litet tag sedan men blev ingen gorumet middag utan fiskpinnar & mos & någon remouladesås ;P men de funkade i krig. Eller krig? En söndag som denna :)
Hittade en liten flippmode bild på Marias blogg också från häromdagen då vi fulade oss & spelade in urtöntiga filmer som jag bara kan skratta åt såhär några dagar efter.



Likblek!? ;O Syns att de börjar bli höst & att rhodos var ett tag sedan nu, blir nog solarium i veckan innan jag ser ut som snön själv. Nu 90210 säsong 4 som sagt ;D vi ska enjoya till max! ;D PÖSS

Kommentarer
Postat av: Marina

ojdå tack!:) jag förstår vad du menar& fina bilder. =)

2009-09-06 @ 17:59:15
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: Anonym

flörtar me kameran när hon lagar mat! imponerande ;P

2009-09-07 @ 02:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0