PARODI

Jag & Maria var helt rastlösa inatt att vi skulle göra parodi videos utav våra bloggar. Hon av min & jag utav hennes, vi ÖVERDRIVER till fullo eftersom såhär malliga e vi verkligen inte In reality life, men vi tar iaf med mycket utav vad vi säger & har i vardagen. ENJOY ;) hahaha!





Emellanåt får man bjuda på sig själv right? ;) Btw, så e jag kvar i Sthlm i Kista tills imorgon så försöker ni nå mig måste ni call me on my phone. Btw, så ska jag tillägna er lite bilder sen i onsdags då jag, Emma & maria var på Village här i Estocholmo.






Till sist avslutar vi med en bild när vi skulle med bussen hem till kista efter att Emma & Maria hade haft strumpbyxkrig o slitit sönder varandras. Haha ;P Flippmode var restan på bussen hemmåt & kul hade vi.
Btw besök http://poorqueemaria.blogg.se



TREVLIG FREDAG, PUSS PUSS ! ♥


Kommentarer
Postat av: emiliaaaa

haha, grymma videosar! ;D

2009-09-06 @ 19:16:07
URL: http://emiliasoderstrom.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0