Pictures

Tittade igenom Caitlin's data på bilder nu & hittade en massa bilder jag aldrig själv hade sett. N-joy ;) Not so new, men kul med random bilder.










Nästan ångrar att jag klippt mig själv nyligen o rätt kort ;O efter att ha sett dessa bilder då jag hade lååångt hår. Dessa bilder var hemma hos Daniel någon random snube en dag efter jag hade gått Catwalk så ser helt trött ut på bilderna. så old pictures men som sagt kul att se bilder man aldrig hade sett, haha massa på just mig här så e lite "EGO" nu.

Nej nu ska jag inte uppehålla er & bloggen mer förän imorgon, då måndag & nya tag :) Förra måndagen åkte man emot sthlm , får se vad denna måndag har att erbjuda. Kanske lite shoppandes?  Hm a.K.a drömshoppandes & någon fika ist :) Äsh, Time will tell. 90210 fortsatt race med cailtin nu sen, GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Bryan

du är också söt :) men nej, sluta. jag e gammal nog.

adda mig på facebook så kan vi snacka? Bryan Massa

2009-09-12 @ 20:20:31
URL: http://mulattobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0