Riktigt irriterad!

Måste man få bli riktigt irriterad? Tycker det är så hemskt när det riktigt kokar inombords. Harrys strular med lönen så dem kan ta sig i arslet alltså! Vi som inte fått lönen från augusti månad därifrån tycker jag sjukt synd om! Jävla lallarplace det där, e sjukt pissed off! Jag & Emma tog oss t.o.m ner dit idag då var det ingen "högre" personal där. Vart fan håller dem hus flyr dem? Nej, riktigt irriterande det måste ni hajja där ute. Jag jobbar inte som bartender gratis inget jobbar man för gratis, det gör jag bara inte. THAT'S IT, WHERE IS MY FUCKING MONEY? ;O Jag & Emma träffade också Anna & Anna en snabbis på stan då dem satt o gluffsa i sig subway :) så söta så. Blev ingen längre visit där så cyklade jag hem i vårat "ISKALLA PISS LAND" höll på frysa ihjäl alltså. Vill inte gå ut igen absolut inte frivilligt iallafall. & kanske blir emot Caitlin senare idag? Hm, då blir de inte cykeln. Blev glad idag när jag satte på datan iallafall Jason hade accepterat vänförfrågan på facebook after all :) en sjukt bra vän vi lärde känna nere på rhodos från USA. Glad blev jag verkligen han hade skrivit värsta långa mejlet så blev långt mejl tillbaka det förgyllde min dag om man bortser från t.ex det med lönen osv. :)

Jason & Jag på Colorado :)

Sen har man också en sötnos som förgyller alla dagarna bara utav att prata med men det tjatar jag nästan om i varje inlägg right? ;) But that's it! Han är bara för söt ska ni veta :D Nej, nu ska jag fixa in rhodos bilder på facebook jag totalt glömt bort att göra :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0