Saturday night live

Shululu, blir emot min morbror snart på middag blir ett gäng :) Sedan blir det emot Linda direkt efter jag ätit för festligheter. Inte festat med Linda sedan jag var 17år typ så det är på tiden, längesen sedan sist så att säga.
På den tiden man var piggare & vildare haha! :) Nerå! Ska bli hur kul som helst iallafall. Anna & Sanne kommer också :) & förhoppingsvis Emma. & Louise får vi inte glömma, kommer säkert fler folk men det har jag ingen aning om än. Kul ska det allt bli girlsnight? :) time will tell. Jag känner mig redo redan nu kanske e för jag har stress i kroppen? Hm, i don't know jag vill tagga emot min morbror nu men min mamma e så himla seg framför spegeln kvinnan. haha! :D tillägnar er en chillbild!



Vi hörs, trevlig lördag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0