Sugen på omstyling?

Jag är trött på mitt hår & allt just nu emot hösten. Jag blir aldrig nöjd när det t.ex gäller håret? Eller visst blir jag nöjd men ångrar mig sedan efter att ha sett nya fina hårfärger på alla dess kändisar som finns, vad ska jag ta mig till? Är nu sugen på att färga ljusare igen, men inte blonda slingor men hel ljusbrunt hår vore väl snyggt? Guldljusbrun är jag sjukt sugen på. Något i det här stuket vill jag ha igen.

VAD TYCKER NI?
Mörkt vs ljust.



Behöver tips då jag verkligen är en person med beslutsångest som behöver hjälp gällande sånt här. Men när jag blickar tillbaka på bilder så tycker jag faktiskt att den här färgen ovan e riktigt fin :) Vad tycker ni som sagt KOMMENTERA MERA VÅGA KOMMENTERA! :D Min blogg går under haha.


Kommentarer
Postat av: M.

båda är snyggt, men jag tycker mörk nu på vintern! :)

2009-09-28 @ 02:05:03
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/
Postat av: N

Jag har sådan beslutsångest bara! :D

2009-09-28 @ 16:44:22
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0