Sura människor?

Vad tycker ni personligen om sura människor?
Själv hatar jag sura människor attityden på alla dess surpuppor är en sådan attityd man vill blåsa bort.
Jag nekar inte att jag också är sur emellanåt det måste man ju vara någon gång eller hur? Men jag klarar bara inte surmulor i min närhet som e sura 24/7. Energin blir då aldrig på topp så vad ska man med sura människor till? Man måste fan vara glad upp me humöret & inte bli sur för en massa småsaker sådant är bara omoget oavsett du är 12 eller 45+. Stråla som en sol trots att det är deprimerande hösttider jag lovar er att det uppskattas desto mer bland människor runt i kring. En glad person i din närhet och du blir glad själv eller hur?

Imorgon ska jag emot Linköping och träffa en sötnos :) Brorsan & Mr.moe ska också dit för arbete. Så blir nog att jag stannar kvar i Linköping och sover med dem och kommer hem lördag. Annars dyker jag bara upp hemma senare på fredagen, ska inte bli där långvarig helgen ut. För på lördag har jag & Linda planer ;) hihi. Shall be fun girley ;)

Så hoppas på att Harrys inte strular med min & emmas löner nu we need our cash. Man jobbar ju inte gratis eller hur ;) men det är väl bara jag som tänker för mycket på det? Eftersom jag är en pengargalen tjej som också kallas "golddigger" bland mina vänner då det är bra eller dåligt är en annan femma?

Nej, nu ska jag emot duschen och efter det blir det att testa lite makeup från makeupstore jag aldrig använt :) Kan hända att det är bra? Är sådan fast foundation på burk t.ex mycket bättre än flytande har jag hört för hyn. Då min hy blivit allt för skum efter hemkommandet ifrån rhodos så är det hur bra som helst för mig. Hm, time will tell :)

Nej hoppas ni får en härlig fortsatt torsdag mina vänner :) & hörru ni UPP MED HUMÖRET STRÅLA FÖR FOLKET!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vad skulle du gjort om du var tillsammans med en troende muslim och ända sättet för er att vara tillsammans är om du konverterar och du känner verkligen att du inte vill leva med någon annan, vad skulle du gjort?

2009-09-24 @ 22:56:07
Postat av: N

Om jag var tillsammans med en troende muslim så skulle jag inte ändra mitt levnads sätt. Det går alltid att lösa på något sätt? :) Så lever man lyckliga sedan tillsammans. Jag skulle inte konvertera och bli troende muslim jag då jag inte skulle klara av fastan då jag är ett matmonster :D

2009-09-25 @ 09:37:37
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0