Vinarn! ;)

Middag hos min morbror igår därefter blev det emot Linda där vi vinade på rejält, många glas gick ner innan det vankades utgång kan jag lova er. Skönt umgänge med massa nytt folk :) i like it alot. Sköna dudes hängde man med igår. Väl ute på Olearys splittrades gruppen och jag hängde med allt och ingen. Haha inte riktigt så men stod mest och snackade deep talk med en vän medans timmy satt utmobbad bredvid sippande på sin drink. haha 8-) elakt av oss. Men hade sjukt kul ute, vad jag minns? :) Drinkar & cider håvades ner, drink efter drink cider efter cider. Galet fan!

Tillslut blev jag apfull. Så minns inte riktigt hur jag kom ifrån stan hem osv. Sen blev det att träffa en vän & köra till Mac D, mitt i natten. Där bjöds det på gratis Cola av Pilvi eftersom vi inte ville ha någon mat. Haha sjuka kör drive in för drickor? ;P Sen åkte jag hem o deckade. Skrapat upp mitt knä också det e fan inte skönt!
Full var man iallafall igår nästa gång blir det fan inte att föra på foot of africa det vinet e hur gott som helst & livsfarligt kan jag lova er. Idag har jag bara legat helt död i mitt hem inte pallat rört en fena. Hoppas det börjar någon bra film nu till 21? Söndagsfilmer brukar vara råchill :)

Btw, så e jag glad idag trots att det e söndag pga en viss sötnos gör mina dagar super ;)
i like it, i like who you are, i like you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0