11 - 14 April

Förlåt för dålig uppdatering sen helgen, men älsklingen kom hem i söndags kväll sen har det varit så fint väder och har inte varit inne vid datan något under dagarna, utan ute och njutit utav det varma, soliga vädret :)

I måndags drog jag och Habib till stan han lämnade in sin mobil som han ramlade i sjön med när han var i Österrike (klantarsle som han är). Sedan köpte vi jordgubbar och satte oss i linne/t-shirt på strömsholmen som är som en Ö mitt i stan här i Eskilstuna. Matade varandra med jordgubbar och njöt i värmen tillsammans WONDERFUL! :) Tills mamma kom och plockade upp oss för att åka och handla tvättmedel, balsam och andra hygein och hemartiklar. :) Senare under dagen tog vi promenad till Vilsta (Turistcamping place) här i Eskilstuna. Satte oss vid vattnet på en filt och drack ÖL som Habib tog hem från Österrike. I don't like beer men den var faktiskt god :D

Under gårdagen var vi mestadels hemma var helt kaos den dagen. Mjölkkrig, Grannbråk med mera, you name it a really bad day! :P Inget att skryta om.  Idag blir det att dra och möta min äldsta brorsa på stan eller vilsta? För att njuta i solen :D Älsklingen e sjuk men ska dra med han ändå om det går, han vill till stan för en överraskning? Hm, undra vad han har i tankarna. time will tell :)

Btw, har lite bilder att bjuda på sen i måndags with the strawberries ;D









Haha, gulliga bilder va? Min lilla stålmannen den där Habib! mohaha ;) Btw, så ville inte brorsan träffas idag haha, för han tvättar osv men drar en sväng till stan med älsklingen i think? Ut ska jag iaf ;D Ha en bra dag, Kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0