2010-04-26

Vårkänslorna börjar flöda runt oss. Efter att förra veckan var lite halvdan så har slutet av helgen varit helt solig & skön :) Jag älskar våren det är då man blir på bättre humör & älskar att shoppa både kläder/skor & accesoarer inför själva våren och också sommaren. Man vill ha så mycket från varje affär men plånboken räcker inte alls till till allt man vill, men det är bara att prioritera det man behöver mest går väl alltid först.

Var på stan med min kärlek igår vi tog en fika på Café smak här i Eskilstuna & sedan drog vi in i några affärer. Jag införskaffade ett as schyst armband från JC, Hallon röda/rosa solbrillor från Ginatricot & slutligen en tunn vit kofta från Ginatricot :) Hur härligt som helst att iallafall shoppa lite. Fyndade armbandet & koftan det gjorde jag bra! Killen hittade också snygga plagg han ska köpa nu under veckan. Kul att båda kan hitta saker & ting man bara måste ha :)

Ska också fixa håret hos min kompis Michaela som är frisör i veckan. Blir emot ljusare tider, men dock är håret så mörkt så får börja med att trappa ner så inte allt förstörs. Det får jag ta under onsdagen eller iallafall senare under veckan :) Har velat det ett tag nu så ska bli chill med lite ny styling ;D i like it!

Åker på kryssning med älsklingen 5-6 maj han har bokat en resa och där ska vi fira vårat halvår tillsammans med matbuffé & massa mys med drinkar & spa/pool avdelning :) Ska bli himla mysigt, aldrig varit på kryssning med honom förr så det blir något nytt för oss båda. ♥

Förresten så snackade jag med min Grek kompis Martin från Rhodos igår. Som flyttat till Kos över sommarsäsongen. Han tipsade mig och min pojkvän om jobb där han jobbar på hotel blue dome ett 5-stjärnigt hotell. Vore fel inte helt fel att få jobba där med gratis boende på hotellet & tjäna skapligt bra för att vara i Grekland? Får nog svar av han senare idag då han lovade att ringa mig efter han snackat med chefen. Wish us the best! :) Nu ska jag fortsätta agera hemmafru med att diska/ tvätta. Sen drar jag och solar :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0