2010-04-29

Helluw alla glada bloggläsare! :) Hoppas ni haft en strålande dag hittils. Visst har vi ett skumt väder där ute blås,sol,molning,sol,blås,kallt,varmt.. Osv osv.. Jag hajjar nada ska världen kanske verkligen gå under 2012? :O Jag måste hinna göra det jag vill i livet innan och få familj. But mabye not ;O

Btw, så fick jag sova ut idag skapligt mycket som jag inte kunnat gjort på länge och också bredvid my love. Mys! :) Efter de blev det en stan tripp för att möta älsklingen som hade varit och tittat på en folkhögskola med sin syo konsulent här i Eskilstuna. Dåligt humör hade jag tills vi gick till H&M där jag fick testa 3 klänningar inför kryssningen vi ska på tillsammans 5-6maj nästa vecka för att fira ett halvår :D 1 av klänningarna var trasig men riktigt snygg, en var to HUGE, den sista jag testade var PERFEKT. I leopard mönster som jag diggar hårt :) Lite vårfeeling med en volang klänning sådär. Passade perfekt till min nya hårfärg som min älskling sa de :D Så de blir chill med lite nytt tills resan. Käkade också på Mac Donalds med my love, blev några cheeseburgers för hans del & kyckling junior för min & en cheese. Mums, passade perfekt för att bli mätt för stunden.

Nyss kom vi hem efter en promenad hem från stan. Blev små tjaffs på hemvägen. Sånt e livet med partner :P haha. Hoppas de blir bättre snart. För senare ska vi iväg och handla mat tillsammans med killens mamma & låtsas pappa. :)

Ta hand om er där ute, Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0