Flippade humörssvängningar ;P

Är vad jag har! Igår var allt hur bra som helst förutom att jag var trött hela dagen, tills jag satte mig vid datorn och blev "Äcklad" mitt i natten som jag skrev i inlägget innan. Så mycket runt omkring en som gör en helt crazy & äcklad i den här staden, take me to Beverly hills instead ;) Är så sugen på att fly landet, snackade med brorsan om det igår det kanske är dags att ta sig i kragen iallafall och dra sig till varmare breddgrader? :) Ta med brorsan givetvis var ju planen. En brorsa kan man aldrig tröttna på ;P Eller tröttna kan man men att svika honom gör jag aldrig.

Världen är sjukt brutal där ute, men jag ska iväg. Här kan man bara inte stanna kvar! :) Blir java ikväll men lite ändrade planer istället för att Caitlin blir den som följer med mig ut och shakar sönder så blir det Jonte, har precis varit på systemet och köpt några öl till honom ;D Så ikväll blir de allt att dricka groggar & cider, mums! Men ska inte bli too drunk då min älskling anläder Sverige imorgon. :) Hoppas kvällen blir rolig oavsett omständigheterna runt en. Btw så vill jag aldrig bli stor och jag är redan 20 vill säga vuxen! :(  Jag kör en Pippi Långstrump ;)

“Vi ska ha roligt jämt”, sa Annika. “Här i Villa Villekulla och på Kurrekurreduttön och överallt.”. Ingen av de tre vill någonsin bli stor. Pippi plockar fram tre krumelurpiller och om man äter dem i mörker och säger “Fina lilla krumelur, jag vill inte bliva stur”, ja, då blir man aldrig stor.

Om det ändå vore så att det funkade, nu drar jag mig. Nuh' behavia , PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0