Från din Pojkvän! 24/4 - 2010 22.38

Jag älskar dig Anriette över allt i världen. Du betyder allt för mig ska du veta. Du och jag mot världen. Det står skrivet, i mitt hjärta och på amuletten som du har på ditt halsband. Jag hoppas skriket från mitt hjärta kan överrösta allt annat i ditt liv. Jag älskar dig. Fager är du, ömtåligt är ditt hjärta. Mitt hjärta slår volter bultandes i 180.

Jag kommer aldrig att släppa dig, hoppas du en dag bär mitt efternamn och bär vårat barn. En framtid vill jag ha, en ring med ditt namn och jag vill att du bär en med mitt.

Hoppas att drömmar är sanna. Min dröm verkar då vara det. Men min dröm pågår än och jag hoppas den aldrig tar slut. Jag tänker på dig hela tiden. Det finns ingen knapp med stopp för det här. Det är ingen besatthet utan är ett beroende. Jag har blivit beroende av dig. Jag vill inte vara utan dig.

Förlåt om jag ibland är en idiot men allt har en koppling förstår du. Jag är en idiot och den idioten har känslor. Som bara vill få fram ett budskap i allt till dig. Utan den här idioten är jag en förfallen själ ETT NEDERLAG. Jag vill synas, jag vill ha din uppmärksamhet.

Jag kommer aldrig glömma den dagen du sa att du älskade mig. Det var på jul. Jag sa att jag älskade några dagar innan jul och då viste du att jag gjorde det. Men sen så sa jag det på morgonen på jul och du sa " Jag också ". Det var den bästa julen i hela mitt liv.

Jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig. Men ibland är det bara så svårt att visa det. Det är därför idioten kommer fram. Han tar över och visar ibland surhet och visar sig vara arg på dig men det är han inte, han älskar dig lika mycket som jag.

Men alla har vi dåliga sidor bara att min dåliga är idioten. Om jag inte hade idioten i mig skulle jag heller inte vara så spontan och köpa amulleten och det spontana i mig det var det som gjorde det som jag gjorde när jag ville fira första månaden med tända ljus i hela min lägenhet och ge dig massage och äta god mat som blev lite kall men det kunde vi ta. Och hade det inte varit för idioten så hade jag nog inte bokat kryssning till oss.

Du har allt ska du veta. Du har mitt hjärta i din hand, du är perfekt på alla sätt och vis. Det är något som bara skiner upp varje gång vi är med varandra. Som en sol skiner upp dagen för resten av världen. Man blir så glad och varm. Värme står för mycket och glad står för i princip samma sak. Sol har också en betydelse. Sol är ljus och ljus skiner upp beror på vilket ljus man ser det som men just nu ser jag det som solens ljus. Och ljus ger värme och värme mår man bra av. Och värme kan gör en glad speciellt om det är solens värme. Och när man är glad kan man även vara lycklig med ett leénde på läpparna och du vet själv vad du brukar säga " Du ler med dina ögon ". Vem står för det. Jo, det är DU! Du är min sol Och förklaringen har du. Jag älskar dig och jag hoppas att du känner samma sak. DU OCH JAG MOT VÄRLDEN!

Denna kan vi nog bjössa på eller vad tycker du älskling?


Kommentarer
Postat av: M.

åh så gulligt ! hoppas jag å min pojkvän får det lika bra som er snart! <3

2010-04-25 @ 16:17:46
URL: http://babyturnthepage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0