I Need Love!

I miss my love to much now, jag vet att jag tjatat alla dessa dagar han varit borta. Men jag saknar han verkligen, vi är inte vana att vara ifrån varandra såhär många dagar då vi är ett 24/7 par nuförtiden, då vi börjat skapa ett liv tillsammans mer och mer. :) Så nu passar den här låten in på vad jag känner nu "I NEED LOVE" Älskling, vi ses på söndag finally, i can't wait serious! ;P



Övrigt så har jag varit babysitter denna kväll med Cakie och Emma åt Jonte's söta småsyskon :) Vi gjorde tacos och åt glass med chokladsås, riktigt mumsigt! :D Vi tittade också på talang och massa gott och blandat på tv. Snart blir det till att sova då jag imorgon ska kika på lägenhet med min käraste mamma! :) På kvällen blir det att shaka asset av mig i mina sexigaste nyomklackade high heels imorgon till dancehall at java. Shall be fun, i will enjoy it alot. Kisses and big hugs to everybody! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0