Im so slow ;P

På att uppdatera bloggen emellanåt. Ibland får jag ryck och ÄLSKAR att skriva i bloggen och emellanåt vissnar dem rycken och att blogga blir det tråkigaste som finns för tillfället. Men nu tänkte jag iallafall blogga lite bara för att :)

Gårdagen t.ex den löd: Träffade mamma och brorsan på stan drog oss snabbt emot Ming Palace under lunch tid för att få plats satt där en timmes tid ungefär åt och mådde bra. Både huvudrätt & efterrätt. Därefter gick vi runt på stan H&M blev de första vi anlände där köpte brorsan en AS SNYGG jeans jacka åt mig jag velat ha i en veckas tid ungefär. En sen 20års present till mig från honom :) Hur snygg är jackan som helst, velat ha en jeansjacka länge och den här hade jag fastnat för! Im in love in my new jacket. Invigde den idag t.ex. Sexig värre mjauw ;)

Efter det mötte vi upp älsklingen. Linda kom också efter ett tag, mamsen drog hem och jag brorsan, älsklingen, Linda och Melenie drog oss på promenad emot Willys där både Linda och Michel skulle införskaffa mat. Efter att de handlat drog vi oss till Rinmansparken så Melenie som är ett år kunde leka av sig i lekparken :) Habib uppehöll Melenie mest då vet jag iallafall att MIN MAN kan handskas med barn ett STORT+ i kanten ;D Han blir en bra pappa i framtiden, det kan man redan se nu! :)

Härligt var det att komma ut och umgås i solen med nära och kära sånt behövs mer för att man ska kunna må bra i den här råtthålan till stad, that's it! Denna dag har lydit att dra till stan en än gång för att uträtta ärenden. Som tur är hade älsklingen ingen skola och kunde joina mig. Kunde uträtta endel men en annan del får jag ta på fredagen.  Btw, så på fredag ska jag fira min barndomskompis Amanda Högbom som fyller 20 idag ;) Grattis till henne måste jag få säga. Shall be fun, bjuds på drinkar & trevligheter! :)

Nu ska jag chilla med älskligen tills vi ska laga mat, senare blir det också att dra och sola! Chillinani det också :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0