In the middle of the night

Seriöst mitt humör har vänt från skapligt glad till ÄCKLAD nu mitt i natten. Jag ska här ifrån stan och det är omgående! Med eller utan sällskap, jag blir bara så trött på allt och allmänheten runt mig det äcklas jag utav, euw, twii vet inte vad jag mer ska säga äcklas gör jag! Förstår alla som vill från Eskilstuna (kukstaden) och ingenting ska stoppa mig från att leva mitt liv. Pratade med mamma om det tidigare idag, vill jag till ett annat land eller annan stad så ska jag OCKSÅ DET! Inget speciellt har hänt mig just nu men jag har mycket tankar i huvudet, jag ska här ifrån till och med min jobbcoach tror att jag behöver det och jag och Emma snackade om det också tidigare idag t.ex så.
Whatever what you say ;) Det är mitt liv, right? :D Ingen annan kan styra mig jag är ingen leksak.

Syftar inte på någon speciell nu utan allmänt till er alla där ute INGEN kan styra mig. Inte för någon gjort det hittils så varför ska någon då göra det nu? ;) i don't give a fuck about anyone right now. Jag är trött på allt denna natt! Jag är oftast trött på allt. Take me away to U.S.A Please ? :D

Går nog i björnide ett tag efter denna helg sen är det att röra sin rumpa bort här ifrån, låter inte det som en stabil plan? ;) Det tycker jag. Jag tackar för mig denna natt. Godnatt på er alla och imorgon blir det flipp på java ;D Grrr! Nuh nuh, behavia! ;D Puss

( imorgon kommer jag att ångra detta flippmode inlägg, har redan ångest )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0