Me and retards

Hellu! :) Var på ett möte klockan 12 på K68 här i Eskilstuna angående Kommunjobb, säger då det de var bara jag och en massa retards! Är det bara jag och massa retards som är arbetssökande eller? Nej, det kan jag aldrig tro men just under detta möte var det Jag + en till tjej som var skapligt (NORMALA) restrerande (vill jag inte ens tala om) Känns så värdelöst! Give me a job omgående alltså innan jag går under helt med alla dess skumma människor runt mig Mohaha! :P

Träffade Jontsson lite snabbt efter de korta mötet på 20 min var klart, sen drog jag mig hem emot älsklingen med bussen. Nu är jag tillbaka hos sjuklingen som jag tappade upp ett varmt bad till. Dock är det inte bra om han har feber och badar men han VILLE verkligen bada! Han ligger där inne och beatboxar medans jag sitter framför datan.

Kliar i mina ögon gör det också (pollenallergi) or something? :( Sitter och tänker på resor, jobb & pengar atm. Undrar hur restrerande dag kommer att se ut? :) Time will tell. Ska mysa fett med min darling som är sjuk, Ta hand om er! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Lina 19 år och gravid

På k68 är det bara retards plus oss då som är lie havlnormala ;D

2010-04-16 @ 21:00:11
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0