Min torsdag

Började segt då man gick upp så sent. Men att sova till 12-13 är för skönt när jag ändå gått och blivit morgon människa den senaste tiden. När jag var yngre kunde jag emellanåt sova till 16-18 om det var så då man hade varit uppe om nätterna och hade FET ÅNGEST när man vaknade upp, så varför klaga? :P Jag sover ändå inte bort dagarna helt och hållet när älsklingen e borta så var stolt över mig ;)

Drog till stan med Caitlin, Tessa och Emma tidigare, för viktiga ärenden. Är så brutalt segt att gå till ams och stämpla kan jag lova er, Give me a job for fuck sake! ;O trött man blir asså. Efter det gick jag och Caitlin och åt på kebabhuset i stan medans Emma och Tessa var och tittade på kläder osv. Jag och Caitlin hade skapligt mycket att se på när vi åt iallafall vi satt och iaktog eskilstunas bänksittare medans vi åt och tänkte vad dem tänker, osv. Sjukt hemskt med alkisar, men dem har väl svårt dem med. Så varför inte bara låta dem vara?

Efter det körde vi själva en fulig och smet in på systembolaget och jag köpte dryckbart till oss till helgen ;D if you know what i mean. Vi har ju en schemalagd helg framför oss som (rutin) liksom ;D Imorgon blir det att vara barnvakt med Emma och Cakie åt Jontes söta mulattsyskon, laga tacos och se film ♥ Under lördagen blir det festligheter och dance night out with cakie och mabye några andra kära vänner. :)

Seg dag ute också när vädret är deprimerande grått/regn, inte top notch direkt! :( Blir film kväll med Caitlin och Tessa tonight i think, det är passande för en sån här dag. Efter att jag och Caitlin varit hos hennes pappa för ett tag sen drog vi in till statoil där Cakie köpe fucking åmål och The notebook, nostalgi filmer det där ;) Det blir nog att se de filmerna senare då. Tillägnar er en sköning låt här nedan och nu orkar jag inte skriva något mer.



Saknar min babyboy också tur som jag har så träffar jag honom om 3 dagar! *HUGE SMILE* :D Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0