Påskhelg!

Shueshueshue! :D Varit en bra påskhelg inte för jag firat påsk direkt då högtider inte riktigt e min thing. Men umgåtts med nära & kära iallafall & varit på middagar både hos killens mamma igår och Caitlins kära faster Anna idag på en 3-rätters. Hur bortskämd får man vara? Dock ingen påskmat o skit, de e verkligen not my THING.

Igår drog också jag och min älskling på Shutter Island efter att ha varit hos hans mamma. Riktigt grym film om du gillar långa och psykolgiska filmer. Leonardo Di Caprio gjorde en bra huvudroll i den ;) Watch that movie then!



Nu sitter Caitlin och jag hos Habib vid en varsin data och geekar efter att ha tryckt i oss 2 pan pizzor var. Funderar på att trycka chips, men e nog stopp nu efter att ha ätit ihjäl sig under hela dagen och druckit massa goda drycker. Ville iaf updata lite bara FÖR att ;) Ta hand om er och hoppas ni också haft det fint under påsken med mycket värme och kärlek, vårkänslor och allt vad det har varit. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0