Shit vad död min blogg är!

Jag har knappt inga läsare längre, jag måste vara en boring person ;O Kanske beror på för att jag inte uppdaterar ofta, eller att jag skriver tråkiga ting ingen bryr sig om? Något av det båda antar jag :P But what a fuck my blog is the shit when im ON! And i know it :D

Vill bara säga att denna dag varit bra trots SKIT vädret. Vaknade upp tidigt bredvid min älskling av ett samtal från arbetsförmedlingen de kallade mig till en arbetsintervju idag kl: 13:00 för ett (Butiksbiträde) arbete. Tackade direkt ja & fixade till mig när timmarna gick. Tog t.o.m en timmes för tidig buss pga att jag blev så taggad. Typiskt mig :(  Drog mig då emot Linda som bor väldigt centralt tog en kaffe & snackade skit så tiden skulle gå.

Väl på arbetsförmedlingen var jag lite innan klockan ett. Blev sedan inskickad i ett rum med cirka: 12 st andra arbetssökande människor. 2 arbetsgivare kom och berättade angående praktikplatsen som sedan leder till arbetet på Ica Maxi (stormarknad) här i Eskilstuna. Sedan blev det arbetsintervju för var och en med arbetsgivarna. Fick vänta ett bra jävla tag pga jag var en av de 2 sista in. Men bättre sent än aldrig right ;) ? Hade 2 trevliga girls att snacka skit med. Hoppas att det gick bra, hoppas på jobb! Får svar imorgon så HÅLL TUMMARNA för mig där ute :D höhö!



Efter det drog jag och köpte present åt Amanda med älsklingen som väntade på mig nere på ams. Amanda ska nämligen firas tomorrow,  eftersom hon blev 20år den 20:onde shall be fun ;) Ska bli trevligt att träffa mina barndoms girls! Girlpower feeling liksom :) + mycket minnen som kommer upp i love it.

Tryckte nyss en frys pizza med älsklingen så jävla mätt att jag vill göra en throw up MOHA! ;D im fresh. Ska lägga mig bredvid han och mysa sönder nu, Ciao !

Kommentarer
Postat av: M.

hur gick det, fick du det?:)

2010-04-23 @ 14:30:14
URL: http://babyturnthepage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0