Trött var bara förnamnet

Gud vad trött man får vara, gick upp för cirka 2 timmar sen och är still trött, helt seg sen gårdagen. Då jag Caitlin, Emma, Jonte och Thessa var ner på stan under helga dagen, käkade på mac donalds, gick på Farsan som faktiskt var helt sevärd på bio osv. :) också helt seg efter gårdags kvällen/natten då en cider, och baylis shottar åkte ner.

Efter att jag och Emma hade sett på Dhw, och Cougar town hos Thessa då drog vi oss till Jonte där Caitlin och Mischa var. Blev att några till av Jontes polare kom, och en jobbarkompis till Thessa och Emma. Blev inte så långvarit där då Jonte inte mådde något vidare. Så vi gick vidare till Thessa och umgicks vi girls :) Trevligt att ha lite girlnight mitt i veckan sådär. Emot morgon timmarna var nog alla skapligt trötta så jag begav mig för att sova.

Planer inför kvällen har vi också styrt upp igår och får se om det blir som vi sagt. Om jag pallar så att säga :) Men jag ska inte vara någon torrboll eller hur ;) ? Längtar iallafall till helgen då jag och Caitlin har en schemalagd fredag och lördag. Barnvakt-fredag och Dancenight out-lördag ;D som spikat!

Blir också att följa med mami och titta på en lägenhet 15:00 idag, sedan sola solarium. Börjar blekna igen! I need the fake sun ;) höhö. Saknar min älskling så oerhört, som ett tomrum i hjärtat. Men dagarna går förhoppningsvis snabbt som sagt :) Btw, så var jag väldigt djup i mitt inlägg från i natt angående min Älskling, men saknar man någon så saknar man någon eller hur? :)

Ska styra upp grejer på stan med denna unga dam (Emma) med ögonbindeln nedan senare också inför kvällen. (Bild från kryssningsbussen när vi kidnappade henne för en överraskningskryssning då hon fyllde 20 i februari)



Jag ser riktigt gammal ut på denna bild (kvinnlig) om jag får säga det själv. Inte mig lik alls :) Nej men nu har jag inte tid för bloggen något mer just nu.. Ha de så mysigt nu, och rösta på min bikini som fan här nedan tack ;D PUSS HEJ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0