im the happiest girl in the world, with you by my side

I swear it truth, until i had your love my world was cold.
Jag måste ha den mest underbaraste pojkvän på våran jord, under alla hjärtansdag som alla tycker är en överskattad dag, som då jag alltid tyckt varit vacker så hade han planerat upp allt så underbart. Jag fick en helt underbar bukett blommor, med en ros & en massa andra vackra blommor som luktade helt fantastiskt, en söt mjuk nallebjörn, ett kort och ett helt a4 långt papper med en sjukt vacker dikt på som var två sidor lång. Han kan få mig tårögd men på det bra sättet, av att allt han gör i min närhet är så vackert. Jag är så glad att vi fann varandra, det här är vad jag kallar äkta KÄRLEK. ♥

Vi umgås 24/7 som många skulle tänka "att ni orkar" , men vi bor nästintill tillsammans så varför tänka något sådant? När vi har det så underbart bra, trodde aldrig man kunde hitta någon så bra i den här åldern men så fel jag hade, allt känns bra. Helt ofattbart :) Vi trivs som fiskar i havet tillsammans, and that's it! Folk får tycka och tänka vad dem vill om dem nu skulle lägga sig i vårat förhållande det är vi och det kommer förbli så. ;)

Alla hjärtans dag blev helt underbar restaurang tillsammans med brorsan och hans tjej. Förrätten blev sniglar & varmrätten filé mingon black & white, helt kul att testa sniglar ;P haha! smakade dock mest vitlök så, ingen större fara heller inte äckligt, häftig konsistens om inte annat. Brorsan och hans tjej överraskade oss och stod utanför när vi kom till akropolis så blev dubbeldejt men det var trevligt med mat & rödvin. Efter allt hemma med älsklingen blev det sedan badkar med ljus och mys och ätandes utav geléhjärtan. :) Grr, i like my man so much! ♥ så bjuder på en bild från den 14:e :) , take care puss


Kommentarer
Postat av: M.

aw snygga ni är ihop då ;)

2010-02-17 @ 14:49:07
URL: http://noshinomaria.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad underbart det låter :) Ni är jätte fina tillsammans! :)

2010-02-17 @ 19:38:22
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/
Postat av: N /

Thank u babe! :) <3

2010-02-17 @ 19:41:13
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0