Lunchat och utrett ärenden

Yes, det är väl det man har gjort idag. Brorsan ringde och väckta mig i morse och sa att vi skulle luncha, givetvis var han gentleman och betalade :) trevligt, haha. Blev att utreda viktiga ärenden på arbetsförmedlingen osv så det känns bra iallafall, sedan blev det att luncha på pasta huset :) Blev en med räkor & crabfish helt gott. Men själva restaurangen var iskall höll på att dö när jag satt och åt fan.

Sedan blev det att gå runt på stan och checka runt på grejer man behöver osv med brorsan :) Frågade t.ex på laborocenter (piercingaffär) angående mitt ärr under min näspärla. Hur man ska kunna få bort det? Antingen med titan näspärla men vill helst ta bort det for real en än gång men ärret går ju aldrig helt bort :( sminka över det 24/4 e inte heller nice behöver typ sola bort det, maxa i utlandet eller liknande? Annars söker jag upp någon hudläkare igen. Men lasning har inte hjälpt förr men något annat kanske funkar?

Hör av er om ni känner till någon bra hudläkare som tar bort t.ex ärr, leverfläckar med mera..
Killen sitter och spelar need for speed som ett geek här bakom mig gjorde nyss lite käk till karln :) blir att dra emot powergym och testa och träna där runt 18.00 tiden. Sviker vi world class för något annat ställe, time will tell.
Take care , puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0