Så mäktigt!

Som säkert alla redan lyssnat på så tycker jag det är grymt mäktigt av alla våra kända ansikten där ute att ha skapat om versionen för alla människor i Haiti. Mycket vackert :')

Övrigt angående mig själv så tränade jag Tae kwondo igår med Cissi och älskling. Blev en skön reunion, Beccs följer också med nästa vecka då blir det reunion for real! 8-) grymt. Jag och Rebecca gick nämligen i TKD för 1,5 år sedan tillbaka ungefär men slutade pga plugg & lathet, men nu e vi back ;) haha. Inte tror jag att älsklingen ska fortsätta med oss men kul att han åtminstone testade, han får tänka på saken eller hur ;) För det e grymt bra träning för alla sorters människor. Testa? ;D

Kom nyss hem till älsklingen igen efter att ha checkat på en lägenhet på söder här i Eskilstuna. Det låg på ett skönt område och det var lägenhet i en villa liknande byggnad. Men väl där inne så blev man besviken hela byggnaden lutade och det var too little for us. Så nejnej, vi letar vidare :D Tills vi blir riktigt nöjda med en lya så kan man snacka om saken om man ska ta den eller inte. Vi hade nämligen tänkt ta steget att flytta ihop ;D den ni! Säger ni att det e för tidigt? Så e det ändå våran ensak, vi trivs med varandra and that's it :D inte för någon varit emot det hittils men det finns säkert människor där ute som e HATER till vårat förhållande. But , whatever ;)

Nu e älsklingen inne hos (JONTE) grannen & vännen :) Pga min pojkvän vara har kokvrå så lånar vi Jontes ugn och lagar kyckling, så de blir mäktig middag med kyckling, rostade grönsaker, kroketter och bearnaisé sås. ;) Mums, i love food and i love to make some good food to. Borde kanske blivit kock huh? ;) men inte försent än.

Äsh , take care keep in touch med bloggen så lovar jag att vara bättre på update! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0