2010-06-14

Christina Aguilera har gjort en come back, och jag personligen tycker att hon gör det helt rätt hittade hennes nya album på spotify i like it! And she is smoking hot! Right? :)

Det är sommar i Sverige yes it is, har aldrig gillat den Svenska sommaren den är en riktig "lallare" Man kan aldrig någonsin ana hurdant väder det ska vara om dagarna det är allt från regn, spöregn, hagel, moln, sol you name it. Inte alls som i mer exotiska länder där man vet att det antingen e GRYMT hett hela tiden och kanske någon gång en skur som snabbt går över till sol igen.

Idag har jag iallafall utrett ärenden då jag inte jobbade. Fixade min högra framtand som någon hoe på dansgolvet på Harry's i lördags fixade bort en bit av med min flaska, när den kom emot mig. Blev fint jag slapp sätta plast and i'm pretty glad about that. Har redan plast på min vänstra av en annan olycka för några årsedan. Sedan fixade jag papper från optikern för körkortet så nu är det bara att skicka iväg det så ska jag börja med körkortet for real, wish me good luck. Har också ätit wok mat från en wok vagn här i närheten & köpt 3 linsvätskor som kommer att hålla länge länge, extra pris om man köpte 2 så why not? :) Då har jag både till mina vanliga och mina nya bruna färglinser.

Btw, tjejconverse NÅGON? Har ett par i tjejmodellen som är lila vill nu ha vita & hallon röda var kan jag beställa ifrån får krupp for real hittar ingenstans. Vill inte ha läder/vita utan tyg men i tjejmodellen som sagt hjälp mig någon där ute! :D Ha en bra fortsatt dag, jag har tvättat & städat o röjt känner mig himla duktig. Blir en kall skön dusch o lata sig framför tv:n kvällen ut för imorgon är det jobb som gäller. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0